**BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....


DAP.....PILIHAN BIJAK

LEE KUAN YEW.....BAGUS

Wednesday, August 12, 2009

DAIMLER WBV 37 - SAKSI CINTA ANWAR-SHAMSIDAR


Jika di India terdapat Taj Mahal sebagai tanda bukti cinta Shah Jahan terhadap Mumtaz. Tetapi kita di Malaysia pun apa kurangnya.

Kita ada kereta Daimler, Tivolli Villa dan Bangsar Shopping Complex sebagai bukti cinta Anwar Ibrahim kepada Shamsidar Tahrin dan Sukma Dermawan serta ramai lagi.

Setiap rabu selepas Mesyuarat Kabinet sekitar jam 5.00 petang pasti akan ada sebuah kereta Daimler bernombor WBV 37 warna hijau, yang dipandu oleh Datuk Nalla mengambil Anwar Ibrahim yang masih lagi TPM pada masa itu.

Perjalanan mereka berdua ini tidak akan diiringi oleh seorang pun pengiring trafik atau anggota polis yang menjaga keselamatan TPM. Hanya mereka berdua sahaja. Alasannya adalah pergi bermain tenis.

Nalla akan memandu hingga ke Bangsar Shopping Complex, untuk menjemput Shamsidar di sana dan seterusnya dibawa ke Kondominium Tivolli Villas yang terletak tidak jauh dari situ.

Sepanjang perjalanan tersebut Nalla dapat melihat bagaimana mesra dan intimnya hubungan sepasang 'kekasih' memadu asmara di dalam kenderaan yang dipandunya.

Sesekali lidah mereka menjelir dan menyentuh satu sama lain. Amboi... bahagianya. Tetapi bila diatas pentas ceramah berpura-pura bersajak, bersyair dan menyanyi untuk Azizah ku sayang seorang saja.

Nurul Izzah, lihatlah betapa hipokritnya bapa kamu!

Mereka akan sampai di Tivolli Villas sekitar jam 5.30 petang,dan akan berada didalam kondo tersebut sehingga jam 7.30 petang.

Kebiasaannya mereka keluar apabila azan maghrib sedang dilaungkan. Sewaktu keluar Shamsidar pasti dalam keadaan keletihan. Apa mereka berdua buat didalam kita tidak pasti.

Mungkin mereka sama-sama mengemas rumah kot. Buang sawang, lap lantai, menyapu, mengecat, cuci air dalam tangki dan isi air baru dalam tangki.

Setelah segalanya selesai, Nalla akan menghantar Shamsidar kembali ke Bangsar Shopping Complex dan Azizan akan mengambil Shamsidar untuk dihantar pulang.

Nalla meneruskan perjalanan untuk menghantar Anwar pulang ke rumah beliau di Bukit Damansara. Sampai rumah,"pinggang abang sakit Zah, main tenis 16 set dengan Nalla hari ini, abang menang semua games".

Datuk Azmin tahu atau tidak hubungan Anuar dengan Shamshidar?. Tanya seorang rakan aku kepada Nalla. Jawab Nalla,"Dey thambi, mesti tahu punya lah". Duit punya pasal, Azmin sudah kelabu mata.

Azmin sudah dapat 200 juta dari Anwar, sambung Nalla lagi. Nalla berkata lagi, sebab itu saya pernah cakap dulu dalam satu ceramah "ini Azmin sama Anwar share bini".

Saya panggil dia saman sama saya, tapi sampai sekarang dia tarak berani saman sama saya. Apa pasal? Dia berani saman Muhyiddin, saman Khairy, saman Utusan Malaysia, saman sana, saman sini, tapi sama saya dia tarak berani saman.

Nantikan dalam posting yang akan datang, kisah Anwar lakukan hubungan seks dengan seorang pelacur dalam bulan puasa, kemudian bergegas ke masjid untuk solat terawih. Bila saya akan post, belum pasti lagi. Tetapi saya janji sebelum bulan Ramadhan yang bakal mendatang ini.

~Dipetik dari
www.ruangbicarafaisal.blogspot.com

7 comments:

Anonymous said...

harap biar benar dan bukti/fakta bukan apa kan silap haribulan kena saman jutaan pulak...

mail lambong said...

tak habis-habis umno ngan anuar

sama je dua-duanya..

umno kata anuar

anuar kata umno

tetapi rahsia antara umno dan anuar tak pulak dihebohkan..maklumlah masing-masing ada kepentingan..

senang cara...tolak umno tolak anuar

Anonymous said...

Anwar-Shamsidar
Anwar-Sukma
Anwar-Sepul

fuh! dahsyat..dahsyat...

entah ya entah tak...

fitnah akhir zaman...

hanya Allah yang mengetahui...

mail lambong said...

tq..siarkan komen..

saja test pegangan saudari penulis..

umno bukan islam umno tu orang asli

sila komen saya akan jelaskan

Panglima Perang Cyber said...

http://khairulryezal.blogspot.com/2009/08/iklan-pelakon-opera-selangor-di-cari.html


mari baca

Anonymous said...

Saya fikir tak payah la blogger ni ungkit kisah2 lalu, berdosa. Niat mau baik beb. Biarkan ianya dengan Allah. Semua orang ada kisahnya, PKR ke, UMNO ke, PAS ke begitu banyak isu akhlak yang boleh diperkatakan, tak payah didedahkan,..masalah arak, perempuan, judi, wang begitu berleluasa bila dapat kuasa....tentu bloger ni pun tahu kan.....

Anonymous said...

Saya fikir tak payah la blogger ni ungkit kisah2 lalu, berdosa. Niat mau baik beb. Biarkan ianya dengan Allah. Semua orang ada kisahnya, PKR ke, UMNO ke, PAS ke begitu banyak isu akhlak yang boleh diperkatakan, tak payah didedahkan,..masalah arak, perempuan, judi, wang begitu berleluasa bila dapat kuasa....tentu bloger ni pun tahu kan.....