**BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....


DAP.....PILIHAN BIJAK

LEE KUAN YEW.....BAGUS

Tuesday, February 17, 2009

SAH...PILIHANRAYA KECIL DUN BUKIT teLANJANg

SAH Ahli Dewan Undangan Negeri PKR kawasan Bukit Lanjan, Elizabeth Wong telah meletakkan jawatan ADUN dan Exco Kerajaan Negeri Selangor. Ini bermakna satu lagi pilihan raya kecil akan menyusul. Beliau membuat pengumuman itu didalam satu sidang akhbar di ibupejabat PKR dekat Petaling Jaya jam 11 pagi ini

Diketika yang sama berbagai spekulasi berlegar tentang siapakah teman lelaki misteri yang didakwa mengambil gambar Wong di rumahnya di Bukit Gasing, Petaling Jaya. Sumber-sumber PKR memberitahu ada kemungkinan Pemuda tersebut adalah seorang pemuda Melayu. Jika betul cerita ini, ianya akan menjadi kes serius kerana boleh dituduh bersekedudukan.

Sementara itu berita yang saya petik dari blog Anti PKR menyatakan kes Elizabeth Wong ini hanyalah satu permulaan. Akan ada banyak lagi pembongkaran sensasi berkenaan harta, kereta, projek, wanita dan kisah silam pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat akan didedahkan satu persatu.

Memang benar mereka tidak perlu menunggu sehingga 50 tahun untuk menunjukkan `belang' mereka yang sebenar.

1 comment:

turionx said...

Tanpa disangka-sangka oleh Khir Toyol (si perancang) isu foto separa porno yang membabitkan Elizebeth Wong, akhirnya kes ini turut mendapat sokongan dari Wanita PAS, DAP, MCA & GERAKAN yang masing-masing menyifatkan apa yang berlaku terhadap Elize ini sebagai pencabulan terhadap maruah seorang wanita.

Dimana Wanita UMNO? dulu masa isu mulut celupar Bung Radin dalam kes BOCOR yg melibatkan YB Fong Pu Kuan (Batu Gajah).. semua pemimpin wanita dari parti2 politik yang berbeza buat bantahan tapi Wanita UMNO takde pun. bahkan Wanita UMNO menyokong Bung Radin.

sikap Wanita UMNO memang telah dijangka.. suka tengok org pompuan lain dimalukan.. wanita UMNO tak kesah pompuan lain dimalukan..

yang penting bagi wanita UMNO ialah kuasa, duit & harta.. maruah sesama wanita sanggup diketepikan.

kita nak tanya Cik Puan Besar Rosyatika dalam hal ini..

(WIRA DAMAI)
nak tengok wanita putus haid menjawab soalan ini..

huhuhu....