**BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....

DAP.....PILIHAN BIJAK

LEE KUAN YEW.....BAGUS

Tuesday, June 16, 2009

MEMALUKAN!

Beliau berjaya membuktikan:-

i. Kedegilannya;

ii. Sah sifat derhaka tegarnya;

iii. Tak tahu malu;

iv. Tak tahu adat;

v. Suka mengenepikan peraturan;

vi. Suka angkat tangan (gambar dalam paper dari dahulu sampai sekarang adalah gambar beliau mengangkat tangan);

vi. Terbukti kebiadapan dan keangkuhannya;

vii. Happy go lucky (berteriak sambil tersenyum);

viii. Banyak lagi la.....

~ http://c-bok.blogspot.com/

3 comments:

ROSHATIKA said...

Salam,

Saya nak tambah ~ Pemimpin PAS pun ada perangai macam ni ke?

pedang srikandi said...

salam ziarah
PS dah tak heran dengan mereka ni...
1) suka dapatkan publisiti murahan
2) nak mintak perhatian sbb kurang kasih sayang
3)kurang diajar sedikit..ye ke???banyak kot.
4) perasan orang dok buang masa tok dier je
5)muka tak taw malu..
sume same je...PKR ke DAP ke..PAS pun nak jangkit sama..

Anonymous said...

setuju. mereka ini suka mencari publisiti. bad publicity is good publicity. takkan perangai begini layak untuk pemimpin umno sahaja? org lain pun nak jugak!