**BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....

DAP.....PILIHAN BIJAK

LEE KUAN YEW.....BAGUS

Sunday, June 14, 2009

LANTIK CHIN PENG PENASIHAT PKR

Anwar sudah terlalu melampau!!!!. Membenarkan Chin Peng pulang samalah seperti mencurahkan cuka keatas luka.

Anwar sudah kemaruk kuasa dan sanggup melakukan apa saja termasuk bersekongkol dengan komunis bagi mencapai impiannya untuk menguasai negara.

Anwar juga sudah terlalu terdesak sehingga terpaksa mengenepikan bangsa sendiri untuk meraih simpati. Beliau sedar tidak mendapat sokongan melayu, jadi terpaksa menimbulkan isu Chin Peng ini sebagai survival politik terakhir untuk mencari sokongan kaum Cina.

Inilah wajah sebenar Anwar yang selama ini kononnya membela Melayu. Yang sebenarnya, beliau bukan lagi berjiwa melayu. Jiwa melayunya sudah tertutup.

Oleh itu saya bersetuju benar dengan Senyum Kambing supaya Anwar melantik saja Chin Peng menjadi Penasihat PKR.....Supaya kita boleh lawan secara berdepan.

7 comments:

Anonymous said...

apa yang anwar boleh buat? kau pun sama2 merapu dan mengigau!

Anonymous said...

Nampak sangatla lu ni cetek sangat politik....

Kalau Tun Mahathir boleh buat yang terbaik dalam menangani isu isu bekas PKM ni..pada era beliau dulu
cubalah fikir...kerana perlu dendam mendendam dalam isu ini dengan gaya "menghasut" agar dilantik pula sebagai penasihat PKR....

Itu lah tren UMNO...GOPOH..dan mudah lupa

Cubalah berfikir cara terbuka...

Bah Lontok said...

Tujuan PAS bersengkokol dengan DAP se mata2 inginkan sekelimut kuasa memerintah. Yang akan di timpa malang ialah orang melayu.

PAS sudah mengetahui bahawa DAP sedarah sedaging dengan PAP Singapura. Cina dan india Malaysia sudah bersatu menyokong DAP@ PAP. Untuk menguatkan kedudukan nya DAP mengambil hati pemimpin2 PAS dengan menyokong nya pada PRU12 yang lepas.

PAS mengetahu akan kesalahan nya menyokong DAP@PAP, apakan daya sudah termakan budi. Terpaksa terus menyokong DAP. Sekarang cuma rakyat melayu sahaja yang boleh selamatkan negara dari balapetaka ini. Kita kena berhenti menyokong PAS dan PKR, menyokong mereka bermakna menyokong DAP @ PAP.

Media Siber said...

Sama juga dengan trend fuckatan Rakyat yang suka memfitnah kerajaan sedia ada.

rmf said...

Anonymous .... sbb ko tak berani taruh nama .... Pengecut...

Aku nak tanya sikit... Chin Peng tu siapa, apa sejarah hitam dia yang tidak dapat dilupakan oleh rakyat Malaysia...

dan aku nak tanya pulak, Shamsiah Pakeh tu siapa- sebagai komunis juga ada tak sejarah hitam dia yang tidak dapat dilupakan oleh rakyat Mlaysia.

Kalau tak tau cerita tentang dua org ini, jgn nak tunjuk pandai... terlalu banyak perbezaan antara Shamsiah Pakeh dengan Chin Peng..

Cari cari la perbezaaan kedua komunis ini.... sama juga dgn Tok Janggut, rashid Maiden,

Sepanjang pengetahuan aku..cerita dari OC aku dia kata dia tidak pernah dengar lagi Shamsiah Pakeh, Tok Janggut menembak Askar berbangsa Melayu tetapi kalau ada askar berbangsa Cina mmg mati.. kena tembak..

Berbalik dgn Chin Peng.... Semua dia sapuuuu ... Jgn jadi Bodo...

mrakunman said...

DSAI sebagai rakyat malaysia ada haknya sendiri. Haknya digunakan untuk membawa pulang Chin Peng. Kalaupun Chin Peng di bawah pulang, boleh juga, hanya sekadar menerima hukuman mati, kerana kesalahannya boleh membawa hukuman mati. Kita tidak boleh menafikan hak Anwar, demikian juga Anwar tidak boleh menafikan hak sesiapa yang menolak ke pulangan Chin Peng. Seandainya Anwar memerintah, kita tengok apakah benar, Chin Peng di bawah masuk? Provokasi seorang ketua pembangkang memang demikian, agar supaya, kerajaan atau UMNO tidak dapat berkerja, kerana terpaksa mencari berbagai jawaban menangkis cabaran pembangkang. UMNO mesti mencari jawaban yang bernas, bukan emosi agar nampak UMNO berwibawa.

faizal said...

PRINSIP-PRINSIP NEGARA ISLAM

Negara islam ditegakkan di atas empat prinsip yang penting

1. Prinsip Syura

2. Prinsip Keadilan

3. Kebebasan

4. Persamaan