**BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....


DAP.....PILIHAN BIJAK

LEE KUAN YEW.....BAGUS

Tuesday, May 12, 2009

TERBARU!!! NIZAR ENGGAN KELUAR PEJABAT MB


MAKLUMAT TERBARU YANG DI TERIMA, NIZAR BINTANG 3 MASIH ENGGAN MEMATUHI KEPUTUSAN MAHKAMAH YANG 'MENANGGUHKAN PERLAKSANAAN' KEPUTUSAN MAHKAMAH TINGGI SEMALAM.

HEBATNYA DR ZAMBRY, SEJURUS SELEPAS MENDENGAR KEPUTUSAN SEMALAM, DIA BERSIKAP PROFESIONAL KELUAR DARI PEJABAT MB SEBAGAI MEMATUHI KEPUTUSAN .

DAN HARI INI, NIZAR BINTANG 3 TERUS BERKELAKUAN SUMBANG. EGO NYA SUDAH TIDAK BERTEMPAT, BODOH SOMBONGNYA MENCAPAI TARAF DEWA.

AKU DAPAT RASAKAN NIZAR BINTANG 3 SUDAH MENTAL, JIWANYA KACAU DAN WAYAR OTAKNYA SUDAH PUTUS !

AYUH BANGSAKU..PERTAHANKAN ISLAM DARIPADA TERUK DILACURKAN OLEH PAS,NIZAR BINTANG 3 DAN ANWAR ATTATURK !

MELAYU SUDAH BANGKIT ! SUDAH BERSEDIA MENOLAK PAKATAN PENGGADAI !
ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR

PAS MERANCANG KEJAHATAN TERHADAP ISLAM, NAMUN PAS LUPA PERENCANAAN ALLAH SWT LEBIH BAIK !

~ http://www.gerakan-anti-pkr.blogspot.com/

5 comments:

PUTRA MERDEKA said...

salam kak,
ini lah bila kewarasan dah tiada, jadi tak heran kalau maruah juga dah lama hilang, adab budaya dah lama terkubur, agama dah tidak dipegang, perasaan malu bukan lagi pakaian.
kalau orang lain boleh terima dengan baik tentunya bintang3 ni pun patut terima dengan baik tapi...?
ada saya coretkan dalam wadah 'berhentilah berperangai iblis dan binatang'
terima kasih

TAAVEEKUN PERAK said...

Nizar terus menganas. Batu dan kayu pun dimakannya. Itulah perangai orang yang gila kuasa. Dia tak pedulikan apa sahaja. Dia akan jual rakyat, dia akan jual negeri, dia akan jual bangsa dan dia akal jual Islam untuk kepentingan temboloknya.

man bagan said...

Kesian den melihat anak bangso seperti kau ni menulis sesuatu yang tidak mencerminkan langsung orangnyo seperti gambar kau dalam blog ni. Apolah lah lombab bona kepalo hotak kau ni. pandangan kau seperti kebudak-budakkan walaupun nampak macam dah berumur. bueklah penulisan yang buleh menarik perhatian orang untuk berjuang bersamo UMNO. ini tak, kau membuekkan orang membonci UMNO dengan lobih dasyat lagi. ingatlah, satu ayat yang kau tulis tu akan menyumbang satu ahli UMNO kepada PR.

Anonymous said...

jika takut untuk menerima komen jangan lah anda menulis blog, bila masa anda akan tahu kesalahan?

Anonymous said...

MEMACU PERUBAHAN MEMPERKASAKAN PERJUANGAN???
hahaha..karut marut..tk rmaila owg komen kt blog ni.tk famous kot mcm blog pmbangkang..huhu..da tk yalah nk memacu perubahan..perubahan ap yg umno beri??..umno adlh parti yg mnyusahkn rakyat..ayuh bangkit mahasisiwa malaysia jatuhkn umno...