**BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....

DAP.....PILIHAN BIJAK

LEE KUAN YEW.....BAGUS

Sunday, April 5, 2009

KENAPA PENGUNDI PERLU TOLAK NIZAR DI BUKIT GANTANG?


Kenapa pengundi perlu tolak Nizar?
1. Nizar bukan anak tempatan
2. Nizar seorang jutawan hasil projek BN
3. PAS abai arahan Nik Aziz supaya jangan meletakkan Nizar sebagai calon
4. Jika Nizar menang beliau akan mempunyai 2 jawatan dan akan sibuk
5. PAS menggadaikan tanah kaum Melayu
6. Nizar meluluskan geran tanah selama 999 tahun kepada Kg Baru Cina.
7. PAS boneka kepada DAP
8. PAS gagal membela rakyat
9. PAS mempergunakan Islam untuk kepentingan politik sempit mereka
10. PAS sembunyikan penderhakaan mereka pada tahun 2009
11. Nizar adalah sepupu kepada Ngeh Koo Ham (DAP)?
12. PAS menyokong tindakan tidak bermoral Elizabeth Wong
13. Penubuhan negara Islam merupakan pembohongan terbesar PAS
14. PAS pembohong dan tidak menepati janji
15. Nizar mohon derhaka kepada Sultan Perak
16. Nizar enggan memulangkan kereta kerajaan negeri Perak
17. PAS menganjurkan politik ganas!
18. PAS dan penyokongnya menghina Mufti Perak
19. PAS mencemar kesucian Agama Islam dengan membenarkan agama lain menggunakan nama Allah
20. Pemimpin Pakatan Rakyat juga terlibat dengan rasuah
21. PAS tidak mampu membawa pembangunan
22. PAS menggunakan masjid untuk berpolitik
23. Pakatan Rakyat menganjurkan lompat parti melalui projek 16 September
24. Pakatan rakyat juga hapuskan tulisan jawi di papan tanda nama-nama jalan.
25. Kepimpinan PAS yang talam dua muka tidak sesuai untuk masyarakat majmuk
26. PAS tidak mendapat sokongan penuh pengundi Melayu di Bukit Gantang kerana menderhaka.
27. PAS tidak memperjuangkan negara Islam dan hudud kerana takut kepada DAP.

11 comments:

perfectwater75 said...

Salam...,

Bagaimana pula dengan desakan MCA untuk jawatan TPM II Malaysia...Takder pula yang hentam hanya balas hujah dengan lemah gemalai sahaja...

najib sendiri buat lawatan pertama secara 'public' di kawasan Cina dahulu...

Kita perlu adil...Dalam Islam tak disebut ketuanan Melayu hanya disebut Ketuanan Islam sahaja...Tak tahulah pula saya kalau dalam Islam Hadhari?

maaf...

thx!

Anonymous said...

dari tolak nizar baik tolak najib

Anonymous said...

http://banihakim.blogspot.com/2009/04/tempoh-11-bulan-kerajaan-pakatan.html

TokMudim said...

Hang bagi 1001 alasan pun...BN susah nak menang di setiap PRK...bukan setakat lawan hanya satu partitapi PAKATAN antara PAS, DAP, PKR juga PAP.

No to oral sex. Hormati isteri anda/

AnakWarisan said...

Kamu tulis lah panjang-panjang apa kamu nak kata kamu katalah.Kalau aku jadi pengundi bukit gantang dengan pejam mata aku pangkah PAS.

lah said...

blogger yg xbest langsung!!!
weh pompuan ko ckp cmne pon rakyat xkkn percaye.dan perlu di ingat kteorg sbg pemuda xkkn percaye dgn helah UMNO.korg sokong BN sbb korg nk duit utk anak bini mak bpk atok nenek korg!!!

Anonymous said...

Itu ja sebab Nak tolak Nizar. Kao cari sebab yang baik sikit yang nampak ilmiah sikit. kalau camtu sebab nak tolak Nizar, nampak sangat dangkal nya akai puak2 pembela negara cam kao ni... kao nak bela apa, pemimpin yg kao sanjung tu rasuah, penzina, pembunuh..........

slyderrose said...

Dari Bagan Pinang, PD, ini mesti puak-puak Isa Samad yg kena gantung dari umno tempohari. Kini dah merdeka ya..berkokoklah orang dari Bagan Pinang. Cuba tengok muka sendiri dulu pemimpin macam mana yg seharusnya dipilih mengikut syarak? Nizar itu rasuah ke, gunakan wang untuk merebut jawatan ke?. Tolong tengok muka kat cermin.

linda said...

Bagaikan ini, "Kalau seseorang membunuh, haruskah orang lain bunuh juga?"

Jadi dari salah satu sebab yang dipaparkan dalam artikel 19 disini, " Pemimpin Pakatan Rakyat juga terlibat dengan rasuah". Yang mempelikkan saya ialah perkataan "juga terlibat dalam rasuah"
iaitu bermakna BN rasuah sesama dengan Pakatan Rakyat. Apa bezanya. Yang mustahak, BN juga dan masih rasuah.

Jagalah rumah diri bersih sebelum katakan rumah lain kotor. Ini adalah sesuatu yang nenek moyang ajar yang kurang difahami disini oleh pemilik blog. Jangan panggil periuk hitam seketika periuk BN juga hitam atau lebih hitam

CongakOne said...

juak2 nizar derhaka memeng takde otak..hehe.
Apasal panas sangat??
haha.
BN pasti menang hatrik..tengoklah nanti..hehe

Sasha2020 said...

Kepada perfecwater, MCA bagi cadangan aje pasal TPM II. Tapi kalau nak dibincangkan dan dipertimbangkan, apa salahnya.

Kepada TokMudim, kalah menang adat pertandingan. Kita pun ada turun dan naik macam air laut jugak, ada pasang dan surut. Nanti, bila air dan pasang, tengoklah kat 3 PRK nanti...

Kepada Anak Warisan, kalau kamu nak pangkah PAS, terpulang pada kamu lah. Itu kamu punya pasal. Pilihan anda sendiri. Tak payahlah..susah-susah nak bagi tahu orang...