**BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....


DAP.....PILIHAN BIJAK

LEE KUAN YEW.....BAGUS

Tuesday, July 14, 2009

PRK MANEK URAI : LEBIH 76% KELUAR MENGUNDI SEHINGGA 1 PETANG

Sehingga jam 1 petang tadi, kira-kira 76.4 peratus membabitkan 9,359 pengundi keluar mengundi pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai, hari ini.

Pada pandangan saya, hasrat BN untuk melihat lebih 90% keluar mengundi akan tercapai. Ini menandakan peluang BN merampas kerusi ini semakin cerah.

Saya sebenarnya terperangkap di dalam kesesakan jalan raya. Untuk bergerak beberapa kilometer sahaja mengambil masa hampir satu jam.

Saya sekarang sedang menuju ke Pusat Operasi BN dan berita yang baru saya terima ialah dua orang ahli Puteri UMNO dikejarkan ke hospital kerana cedera di baling batu dan botol oleh penyokong parti PAS.

Saya akan cuba menghubungi Norashikin Abd. Rahman, Ketua Puteri UMNO Negeri Sembilan untuk maklumat lanjut.
Insya-Allah setibanya di Pusat Operasi saya akan memberikan berita selanjutnya.

No comments: