**BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....

DAP.....PILIHAN BIJAK

LEE KUAN YEW.....BAGUS

Monday, July 13, 2009

PRK MANEK URAI : TERKINI! PENDEDAHAN HARTA NIK AZIZ DAN KELUARGANYA BERNILAI RM10 JUTA


Berita hangat yang sedang rancak dibualkan di Manek Urai sekarang ialah berkenaan PENDEDAHAN HARTA NIK AZIZ DAN KELUARGANYA YANG BERNILAI RM10 JUTA AKAN DIBUAT BERMULA HARI INI!!!.

Saya masih mencari maklumat, dalam bentuk apakah pendedahan tersebut akan dilakukan. Sama ada akan di dedahkan di ceramah-ceramah atau dalam bentuk lain.

Tunggu perkembangan seterusnya.

6 comments:

bungaraya said...

Memang dah lama aku sangka Tok Guru ini sangat pandai ekonomi diri dan bijaksana dalam berjimat.
Jika benarlah beliau memiliki RM10 juta dalam simpanan hartanya, tentu imej yang ditampilkan selama ini adalah satu kepuraan dan hanya imej seorang politik yang berwajahkan ulamak. Pakaian yang beliau pakai, rumah yang beliau gunakan dan berbagai lagi sepatutnya boleh lebi elok dari yang dipamirkannya kepada awam. Tetapi kerana nak tunjuk alim dan sedarhana, maka diteruskan imej yang ada. Wal halnya, sikap dan pandangan mengumpul sebanyak mungkin harta semasa bergelar dan berkuasa ini tetap juga menjadi keutamaan Nik Aziz. Janganlah nampak kesilapan orang lain. Kita yang mendakwa dan merasakan lebih islam dari mereka patut menunjukkan contoh yang mulia. Umpamanya jangan makan nasi, tapi cuklup sekadar makan kalimah Allah SWT saja. Untuk makan kalimah, kita tak perlu satu sen pun, Wahai Nik Azizi yang mulia itu.

Anonymous said...

Kalau dah ade duit RM10j tu awat tak pakai? Wat sumbat dlm bantal buruk je ke?
Dia sembunyi? Sampai bila?..rasanya skang ni pun dok ulang alik pi Spital- uzur benar dah tu..

rezeki tuhan said...

ada duit 10 juta bukan dia nak membazir cam sesetengah pemimpin tu buat banglo harga juta2 macam resort,dia simpan xtau la nak bukak yayasan orang miskin ke,itu rezeki dia lantaklah yang dengki apsal?

eXception said...

bukan kepura-puraan lg, tp kekura-kuraan...

Waris Pahang said...

dedah lah cepat sikit, pilihan raya dah dekat ni

PAKCIK said...

Sekiranya ia BENAR..

Jika tok guru orang kata rezeki..tetapi jika pemimpin BN/UMNO orang kata duit rasuah.

adillah dalam penilaian. semoga kita menjadi orang yang bertakwa.