**BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....

DAP.....PILIHAN BIJAK

LEE KUAN YEW.....BAGUS

Thursday, July 9, 2009

PRK MANEK URAI : PAS RASUAH RM150.00 SEORANG



MENGATA DULANG PAKU SERPIH, MENGATA ORANG DIA YANG LEBIH...

TEPUK AIR DI DULANG TERPERCIK MUKA SENDIRI...

SIAKAP SENOHONG GELAMA IKAN DURI,BERCAKAP BOHONG,LAMA-LAMA PAS JADI PENCURI...

Itulah gambaran yang layak diberi kepada PAS. Selama ini habis segenap desa dan ceruk, PAS dok mengata UMNO rasuah. Tapi kalau mereka yang buat tak dinamakan RASUAH tetapi mereka namakan SEDEKAH/SUMBANGAN IKHLAS/ARMALAH.

Itulah PAS, lidah bercabang atau lidah setan.

Gambar diatas adalah sebagai bukti jelas. Semalam PAS buat satu majlis di Pasti Manek Urai Baru. Mereka memberikan RM150.00 kepada setiap pengundi yang hadir dan mereka gunakan nama anak-anak yatim.

Wang tersebut diisi di dalam sampul surat yang dipegang makcik tersebut. Makcik tu anak yatim juga kot....

KALAU UMNO MEREKA KATA RASUAH. KALAU MEREKA DIPANGGIL ARMALAH. DASAR SETAN.

Sumber : http://www.ruangbicarafaisal.com/

4 comments:

Anonymous said...

kalau setakat pas menjaja kata umno rasuah segenap ceruk, rasanya tak beri kesan apa-apa pun.

sekarang dah ada bukti jelas siap bergambar, maka apa tunggu lagi? laporlah segera kepada sprm. ini peluang paling baik...

jangan ikut cara pas. umno ada cara sendiri. umno kena tunjuk contoh. insyaallah berjaya.

TokMudim said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anak Lenggong said...

Apa korang ingat orang PAS nak ngaku ke..korang tengok laa nanti..puak PAS kata ini adalah mainan jahat orang umno dengan melakukan perkara itu dan menuduh orang PAS pula...sama laa kes dengan diorang kata orang umno menyamar menjadi ahli PAS dan membuat onarr...ishhh..korang tak tau orang PAS ni semuanya maksum kah kah kah..tarak buat dosa punya sebab tu laa sekiranya pakai serban ..berjangut sejemput dan boleh membaca beberapa patah ayat quran akan dipanggil ustaz...tak lama lagik cina nga kat perak tu pun diaorang panggil ustaz..pada mereka umno mana ada ulamak sebab tu laa..sebab tu laa mereka mengatakan orang umno ni kapirrr...

Anonymous said...

setakat sampul surat siap gambar kaler sekeping 30 sen sape-sape boleh cetak terutama umno. Ni semua manipulasi puak yang dahulu dia orang buat lepas tu tuduh orang lain buat. kesian makcik tu.