**BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....


DAP.....PILIHAN BIJAK

LEE KUAN YEW.....BAGUS

Thursday, April 2, 2009

PAS TOLAK NEGARA ISLAM


PAS tolak Negara Islam? Betul ke? “Astaghfirullah hal azim nauzubillahiminzaliq”. Percaya ataupun tidak, itulah yang dikatakan oleh Nizar di DUN Perak.

Nizar dengan angkuh mencabar supaya dibuktikan PAS hendak menubuhkan sebuah Negara Islam.

“Di manakah dalam mana-mana transkrip PAS yang menyatakan bahawa PAS nak melaksanakan negara Islam. Saya minta pandangan dan minta jawapan di manakah dalam transkrip PAS, dalam memorandum ke ...dalam Perlembagaan PAS ... ada menyatakan PAS nak melaksanakan negara Islam,” tanya Nizar.

Kenyataan ini yang dibuat secara rasmi oleh Nizar ketika bergelar Menteri Besar, mengesahkan memang PAS tidak mempunyai apa-apa dokumen atau iltizam untuk menubuhkan Negara Islam.

Kenyataan Nizar ini telah mengesahkan PAS mempersendakan Islam. Selama 20 tahun mereka memainkan isu hudud. Mereka memaksa secara paksa orang melayu mengikut mereka.

Yang bodoh, bahalol dan kurang cerdik dipasung hidungnya dengan tali PAS. Tak buat hudud dikatakan kafir, munafik zindik, itulah gertakan PAS selama ini terhadap orang melayu.

Tapi bila Karpal beri amaran Pakatan Rakyat tidak boleh buat hudud, TG Nik Aziz yang semakin keliru dan mengelirukan manusia boleh pula tarik hand brake.

TG Nik Aziz kata, kita buat hudud 30 tahun lagi…..

Kenapa TG Nik Aziz lebih takutkan Karpal daripada Allah? Jawapannya kerana PAS sekadar bermain retorik politik!. Sandiwara yang cukup memualkan.

Saat kehancuran PAS sudah semakin dekat. InsyaAllah pada muktamar bulan Jun ini nanti mereka akan berpecah belah, erdogan dan ortodok, Nik Aziz dan Haji Hadi berebut untuk menjadi Nakhoda. Syiah dan Sunnah, ABIM dan JIM dalam PAS akan dihancurkan dengan begitu licik oleh Anwar Ibrahim.

PAS bodoh mempercayai kata-kata Anwar. PAS digulakan bagai nak gila. Dari kacamata rakyat mereka semakin jelek dengan perubahan drastik yang ditunjukkan oleh kepimpinan PAS. PAS sudah rosak dan busuk dibusukkan oleh Anwar Ibrahim.

Oleh itu wahai saudaraku, Islam dan Addin itu milik kita semua, bukan milik PAS. Mereka menipu kononnya dengan hanya menyokong mereka sahaja barulah kita menyokong Islam.

Ini pembohongan paling nyata!. Diri kita, keluarga dan masyarakat ini sebenarnya adalah khalifah di muka bumi dan bukannya terletak di tangan PAS ataupun TG Nik Aziz.

Oleh itu, ayuh! Menjadi tanggungjawab kita semua untuk menolak PAS di Bukit Gantang dan Anwar Ibrahim di Bukit Selambau.

Ayuh! Selamatkan Islam daripada terus dilacurkan oleh PAS dan Anwar Ibrahim.

Sumber : gerakan-anti-pkr.blogspot.com

2 comments:

Admin said...

Peluang perniagaan bagi puteri UMNO untuk menjadi pengedar beauty produk dan health produk. Anda boleh Emai kami untuk keterangan lanjut Admin @enkaybeau.com layari laman web kami http://www.enkaybeau.wordpress.com atau http://www.enkaybeau.com (laman rasmi)

Michael Wong said...
This comment has been removed by a blog administrator.