**BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....


DAP.....PILIHAN BIJAK

LEE KUAN YEW.....BAGUS

Friday, January 16, 2009

PERUTUSAN CALUN BARISAN NASIONAL


Keindahan demokrasi berparlimen di negara ini bermakna tiap-tiap seorang daripada pemilih berdaftar berhak untuk memilih wakil kita ke Dewan Rakyat. Kuasa yang istimewa ini terletak di tangan tuan-tuan dan puan-puan.

Setiap dari kita mungkin seorang pengundi yang hanya mempunyai satu undi, tetapi yakinlah satu undi itu mempunyai kesan yang sangat besar ertinya kepada masa depan Negara kita yang kita cintai ini.

Saya tidak menjanjikan langit dan bumi, bulan, bintang dan matahari. Tetapi saya menawarkan diri untuk berkhidmat dengan penuh keikhlasan dan menjadi suara tuan-tuan dan puan-puan di dalam Dewan Rakyat kelak. Falsafah saya ialah kecil kepada orang besar, amat besar ertinya kepada orang kecil.

Oleh itu saya berazam untuk membawa suara rakyat Kuala Terengganu. Saya bertekad untuk menjadi harapan kepada generasi baru. Saya beriltizam untuk menjadi sandaran kepada generasi terdahulu. Saya komited untuk menjadi wakil rakyat kepada semua - tanpa ada sempadan bangsa, agama dan budaya.

Bantulah saya untuk membantu tuan-tuan dan puan-puan ke arah membawa Kuala Terengganu yang lebih gemilang. Untuk itu, pada 17 Januari 2009 ini marilah kita bersama-sama mengundi Barisan Nasional.

Selamat Mengundi!

Harapan Generasi Baru,Sandaran Generasi Dulu

No comments: