**BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....


DAP.....PILIHAN BIJAK

LEE KUAN YEW.....BAGUS

Monday, January 12, 2009

SOKONG PAS SAMA MACAM SOKONG ANWAR, SOKONG ANWAR SAMA MACAM SOKONG AMERIKA


Darah anak-anak dan rakyat yang mengalir di bumi Palestin terus mengalir dan ketika itu ada penyangak dan penipu besar yang bersekongkol di Malaysia cuba memainkan drama untuk meraih sokongan dan simpati kononnya sedang berusaha untuk menyelamatkan nyawa dan darah yang terus mengalir di bumi Palastin ini.

Berapa lama dan sampai bilakah munafik ini akan terus menipu rakyat Malaysia, sampai bilakah munafik ini akan terus bersandiwara di kancah politik tanah air.

“Saya bukanlah orang besar dalam isu perang Israel – Palestin tetapi berada di Ankara, Turki sebagai menyatakan sokongan terhadap umat Islam di Gaza yang menjadi mangsa kekejaman Israel.

Saya berada di situ kerana mahu menghubungi beberapa pemimpin negara Islam termasuk pemimpin Hamas di Gaza bagi berkongsi kesedihan terhadap peperangan yang dilakukan Israel terhadap Gaza di bumi Palestin. ”

Mengapa Anwar berada di Ankara, Turki dan jika kita imbas kembali mengapa Anwar mencari perlindungan di kedutaan Turki. Umumnya kita tahu Turki adalah sebuah negara Arab yang dibayangi oleh Amerika.

Apakah sememang Anwar ke Turki dengan agenda simpati dan meluah rasa sedih beliau terhadap orang-orang Islam yang kini menjadi mangsa kekejaman rejim Zionist ? Apa bezanya Turki dan Israel.

Umum mengetahui Anwar memang ada hubungan rapat dengan Amerika malah negara itu kerap kali mengkritik undang-undang negara ini yang mahu membicarakan Anwar dalam kes tuduhan liwat bukan sahaja dalam kes terbaru malah yang terdahulu.

Umum juga tahu Amerika adalah sekutu rapat Israel dan negara yang masih dipimpin Presiden George Bush terus menyokong serangan yang dilakukan rejim Zionis itu terhadap penduduk Islam di Palestin.

Apakah Anwar peduli akan darah dan nyawa kanak-kanak dan rakyat yang tidak berdosa di zalimi rejim zionist ini, kenapa Anwar tidak menghubungi rakan-rakannya di Amerika terutama Bush meminta negara itu mengarahkan Israel berhenti membedil dan membunuh penduduk di Gaza.?

Apakah Anwar berani melakukannya demi nyawa orang Islam yang kini di baham oleh rejim Zionist berkenaan. Mengapa PKR tidak berani mengadakan perhimpunan besar-besaran bagi mengutuk Amerika yang bersekongkol dengan Israel membunuh rakyat Palestin .

Menyokong Pas samalah seperti menyokong Anwar, Menyokong Anwar samalah seperti menyokong Amerika yang menyokong Israel.

Rakyat di Terengganu perlu membuka mata dan perlu menolak Anwar Ibrahim, mata dan telinga AS di Malaysia. Rakyat Terengganu jangan turut berdosa mengotorkan tangan bagi menyokong Anwar.

Oleh:Hasan Ismail

Sumber : Kelab Penyokong Maya UMNO

No comments: