**BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....


DAP.....PILIHAN BIJAK

LEE KUAN YEW.....BAGUS

Monday, January 12, 2009

KUALA TERENGGANU SUDAH PATUT LUDAH ANWAR?

Eloklah kita pakat ramai-ramai ludah Anwar yang berkata dalam ceramah beliau bahawa beliau sanggup diludah jika Pakatan Rakyat, beliau sebagai Perdana Menteri tidak berbuat apa-apa untuk merubah nasib rakyat. Kita lihat sahaja apa yang telah diubah di Pulau Pinang, Perak, Kelantan, Kedah khususnya Selangor setelah 8 bulan mereka memerintah.

Apa yang telah Anwar bela. Malahan hak-hak Melayu telah dinafikan oleh Anwar kerana mahu menjaga hati DAP. Anwar sanggup berkata apa sahaja bagi menjadi popular dan sanggup diludah. Anwar berkata beliau sanggup diludah sekiranya Pakatan Rakyat tidak mampu membuat perubahan seandainya diberikan mandat memerintah negara, “Saya tidak berani bersumpah dan berjanji, tapi saya berikrar akan membela nasib rakyat,” Sekiranya saya tidak berbuat demikian, tuan-tuan boleh jumpa saya dan ludah pada saya.

Berapa banyak ikrar yang mahu Anwar buat sedangkan Ikrar PRU dahulu banyak yang tidak dilaksanakan dan seharusnya beliau diludah sekarang dan tidak perlu menunggu selepas pilihan raya kecil Kuala Terengganu. Penipuan demi penipuan dibuat oleh Anwar. Selepas pilihan raya yang lalu Anwar langsung tidak menumpukan kepada kebajikan rakyat tetapi menumpukan perhatian untuk mengangkat dirinya sebagai Perdana Menteri.

Anwar menghabiskan banyak masa beliau dengan bertemu ahli-ahli Parlimen untuk melobi mereka untuk melompat parti. Sehingga November, Anwar hanya menumpukan kepada Road To Putrajaya dan seterusnya disambung lagi dan melarat ke Sarawak dan Hari Raya korban adalah tarikh waktu sasaran beliau. Masa bila Anwar tumpukan kepada Rakyat.

Kuala Terengganu sepatutnya meludah Anwar sekarang.

Ibrahim Isamil - Kuala Terengganu

Sumber : Kelab Penyokong Maya UMNO

4 comments:

Anonymous said...

Saya menanti Anwar bangkit mencetuskan perubahan. Sesatunya tokoh politik Malaysia yang cukp terkenal diperingkat antaabangsa. Beliau sesatunya ikon politik yang manpu mencetuskan lonjakan perubahan politik negara.Tidak perlu gusar dan takutnya dengan Anwar.Saya optimis Anwar hampir pasti akan bangkit merubah legasi politik Malaysia ke satu suasana yang lebih baik dan adil. Siapa kata anwar Ibrahim tiada mampu berbuat apa-apa. Melainkan orang adalah UMNO fanatik. Bukan minda tengok dunia.

jemput puan ke blog saya http://jamaludinmdisa.blogspot.com/

ROSHATIKA said...

Sdra Jamaludin,

Saya nak tengok Anwar buat perubahan di negeri-negeri di bawah PR. Kalau 5 negeri pun huru hara, macamana nak buat perubahan untuk negara?

T. kasih

Anonymous said...

Woi pompuan UMNO! Hang buta perut ka? Setahun pun tak sampai lagi Pakatan perintah 5 negeri. UMNO hangit dah 50 tahun pun dok ada org miskin lagi. Sabaq la no..... Ni anwar nak kena ludah muka ka, siapa ka?

ROSHATIKA said...

Beli kereta Camry boleh dalam masa setahun tapi perubahan lain nak tunggu 50 tahun.