**BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....

DAP.....PILIHAN BIJAK

LEE KUAN YEW.....BAGUS

Saturday, March 21, 2009

FAIRUS LETAK JAWATAN KERANA SAMBUNG BELAJAR? HA! HA! HA!

Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang, Mohamad Fairus Khairuddin telah menyerahkan surat peletakan jawatan kepada Ketua Menteri, Lim Guan Eng.

Alasan yang diberikan oleh kepimpinan tertinggi PKR adalah kerana Fairus akan menyambung pelajaran.

Anwar! tolong cari alasan yang lebih munasabah. Kesian mak saya, ketawa berguling-berguling.

4 comments:

menyegar said...

salam.. mmg lawak alasan berhenti sebab nak belajaq tu. tapikan pemimpin UMNO pun byk jgk menipu rakyat. ekonomi teruk dikatakan ekonomi mengembang.. mcmlah rakyat buta hatikan. cukuplah memperbodohkan rakyat. utk pemimpin pemimpin melayu tak kira dari UMNO ke PKR ke PAS ke susah sudahlah.berkhidmatlah utk rakyat jgn utk kepentingan sendiri sahaja.

Panglima Perang Cyber said...

Lawak paling lawak tahun ini...

Taminsari said...

Salam UBP..

Fairuz nak sambung belajaq..bukan belajaq apa..nak pi sambung belajaq menipu lagi kat Nuar..lepaih ni hang boleh ganti Nuarlah Fairus...

Selamat Sambung Belajaq Menipu..

Azizahns said...

macam alasan nak berenti keje kilang kicap je