**BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....


DAP.....PILIHAN BIJAK

LEE KUAN YEW.....BAGUS

Friday, February 27, 2009

SAYANGNYA NIZAR PADA CAMRY

Walaupun Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin menyerahkan kunci kediaman rasmi menteri besar Perak hari ini, beliau masih enggan menyerahkan kenderaan rasmi kerajaan negeri - Toyota Camry dengan nombor pendaftaran AGS 10.

Mohammad Nizar menggunakan kereta rasminya itu untuk bergerak ke majlis-majlis penerangan tentang krisis peralihan kuasa di Perak sejak tiga minggu lepas.

KEMASKINI!!!~Sah dia beruk dapat cincin. Itu lah ayat yang terbaik untuk Nizar, bekas MB Perak.

Semasa jadi MB dia telah salah guna kuasa dengan meluluskan kepada orang bukan Melayu tanah ' freehold' 999 tahun. Kelulusan ini bertentangan dengan Kanun Tanah Negara kerana dalam KTN hanya menyebut soal 'leasehold' 99 tahun bukan 999 tahun.

Kini lepas terlucut jawatan sebagai MB, dia terus salahguna kuasa apabila masih menggunakan kereta Camry yang dia gunakan dulu sebagai MB. Dia Adun, mana dia layak dapat kereta rasmi.

Syabas Dr Zamry, MB baru yang masih terus bersabar dengan karenah kebudak-budakan Nizar ni. Cuma ramai rakyat yang dah mula bercakap, nape Dr Zamry ni penakut sangat. Teragak-agak nak buat keputusan !

Rule by law Dr Zamry. But don't abuse the laws. Gunakan undang-undang sepenuhnya untuk orang yang sudah salah guna kuasa ini.

Rakyat naik meluat dengan perangai Nizar ni, terus lepas bebas. Dia seperti 'above the laws'. Pihak berkuasa perlu mengambil tindakan segera. Jangan bila orang dah pijak kepala kita baru kita tergadah.

~http://warisan2057.blogspot.com/

2 comments:

Anonymous said...

Bukanya Nizar sayang pada camry tetapi ia strategi perundnagan

ROSHATIKA said...

Orang yang kurang siuman dan masih bermimpi sahaja yang masih mengatakan Nizar MB yang sah.