**BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....

DAP.....PILIHAN BIJAK

LEE KUAN YEW.....BAGUS

Friday, February 27, 2009

SEKIRANYA HILMI SAKSI, SIAPA SUSPEKNYA?

Masih banyak persoalan yang menjadi tanda tanya di dalam skandal gambar bogel Elizabeth Wong. Yang mengejutkan cerita ini tidak akan berakhir dengan Hilmi. Mengikut lapuran Malaysiakini, Hilmi akan dipanggil sebagai saksi dan bukannya suspek. Jadi siapa suspeknya?

"Buat masa ini, dia (Hilmi Malek) hanya sebagai saksi. Setakat ini, dia belum (jadi) suspek lagi," kata Datuk Muhammad Sabtu Osman, ketua polis Kuala Lumpur ketika ditanya sama ada lelaki awal 30-an itu satu-satunya suspek dalam kes itu.

Mengikut lapuran itu juga setakat hari ini polis telah mengambil keterangan daripada 14 orang berhubung kes tersebut. Walaubagaimanapun identiti individu-individu terbabit tidak di dedahkan.

Sumber: Malaysiakini

4 comments:

Pejuang Bangsa said...

suspeknya itulah yang PR cakap ialah BN ..hehe memang bodoh punya tuduhan

tetapi saksi pun boleh menjadi suspek ..siapa orang terdekat dan rapat dgn Eli boleh dituduh ..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
add said...

Siapa lagi "tiang chuak" la,,, tak kan khalid boroi tu kot... kalau dsai dia ni nak ikut belakang je,,,