**BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....

DAP.....PILIHAN BIJAK

LEE KUAN YEW.....BAGUS

Wednesday, February 18, 2009

ADA CERITA LEBIH BESAR DI SEBALIK GAMBAR BOGEL ELIZABETH WONG?

Isu ADUN PKR Bukit Lanjan Elizabeth Wong tidak terhenti setakat penyebaran gambar bogel yang didakwanya dirakam secara curi. Tiada sesiapapun yang waras fikirannya merestui perbuatan rakam curi yang diistilahkan Eliza ‘menceroboh privasinya’.

Adalah difahamkan kepimpinan tertinggi PKR terutama Anwar Ibrahim bingung memikirkan bagaimana untuk menangani kes Eliza ini tanpa melondehkan pekong yang bakal ‘meletup’.

Buat sementara ini mereka boleh menghalakan tuduhan ianya adalah angkara jahat BN. Namun tidak berapa lama lagi orangramai akan mula sedar apakah isu sebenar disebalik gambar bogel tersebut.

Sudah tentu ianya bukan sekadar gambar tetapi lebih melibatkan soal moral wakil rakyat PKR tersebut kerana pemuda yang dikatakan bekas teman lelakinya yang merakamkan gambar tersebut ialah seorang pemuda Melayu Islam.

Lebih membingungkan mereka ialah pemuda tersebut dikatakan aktivis PKR dan berkhidmat sebagai pembantu kepada seorang ahli parlimen PKR di Selangor. Benarkah namanya Helmi dan merupakan Ketua AMK Petaling Jaya Utara?.

Kalau betul bagai dikata sudah tentu kes ini boleh diklasifikasikan sebagai bersekedudukan diantara seorang wanita bukan Islam dengan lelaki Islam.

Jadi bagaimana mereka nak rasionalkan hal ini di kaca mata orangramai dan para penyokong mereka khususnya yang beragama Islam. Dan bagaimana pula PAS ingin mempertahankan Eliza kelak.

Itulah sebabnya sidang akhbar Eliza tidak ada sesi soal jawab. Beliau takut untuk bersoal jawab dengan para wartawan bagi mengelak identiti teman lelakinya diketahui ramai.

~Sumber: Agendadaily

11 comments:

GOMO said...

YO BRO...KAWAN SOKONG TU...

TAK SABAR NAK TUNGGU MUKA JANTAN NI....

HE HE HE.....BUKAN BN JAHAT....

TAPI PAKATAN SENDIRI MENUNJUKAN KEJAHATANNYA.....

NIK AZIZ AKAN KATA....
NI MASAALAH MEREKA...TAK CAMPUR...

HUA..HUA...

Anonymous said...

sebenarnya boyfren tu adalah org UMNO.
dia lompat kat PKR kemudian ambik gambar dan lompat balik ke UMNO. lepas tu kan, dia letak bom C4 kat rumah eli.
Lepas tu kan, dia terus bawak berkotak kotak kotak kotak PKR punya fail supaya pak lah boleh ambil masuk umno.

wow! terer org umno. keciaannn PKR..
he he he

lupa lak. kemudian dia pengaruh SEMUA adun PR termasuk khalid gagap dan percayalah sebenarnya kerajaan selangor skrg ni adalah boneka UMNO. tu sebab khalid gagap.

Panglima Perang Cyber said...

MEMANG NAK RUNTUHLAH PAKATAN RAPUH NI..

HAYAT DAH NAK TAMAT....

RAZUAN NGISAK said...

Aku pun ngaku buka semua Pemimpin BN terutamnya UMNO tu baik belaka, ada yang baik dan buruk juga kepimpinannya. Tapi dlm hal ni, Si Nuar ingat orang-orang dia semuanya takkan buat salah dan berbuat salah. ha ha ha, PKR dilanda krisis moral. Ada tak foto Nuar mcm tu, klu ada lagi best crita ni. Maybe Saiful ada agaknya....

bungaraya said...

Di Malaysia, setelah saya berusia lebih 50 tahun ini berbagai ragam manusia multiracial telah saya jumpa. Soal girlfriend dan borfriend, saya juga kerap melihat melayu bersama cina, cina bersama India, melayu bersama India dan ertinya sudah bercampur baur spt rojak dikedai mamak. Masyarakat Malatysia baru tidak lagi kisah tentang siapa yang menjadi teman seketidoran mereka. Tidak menjadi kehairanan jika sekiranya teman lelaki EW adalah seorang jantan melayu. Lebih-lebih lagi dewasa ini "bersunat" sangat digemari ramai wanita.

Anonymous said...

Yang sedihnya Mak CIk-Mak Cik Muslim disekeliling Eli semasa Press Conference. Sedar tak sedar mereka telah bersubahat sama didalam perbuatan bersekedudukan? Inilah akibatnya bila Agama di Politikkan.

rmf said...

Pelik tapi benar.. Eliza kini sudah popular.. (yang nih fakta benar)

Yang pelik pulak.. Eliza punya hal.. BN pulak yang salah.. ( Anwar pun meroyan) cukup cukup la Anwar. Nanti esok kereta ko rosak.. BN juga yang salah..pelik aku..

Kalau dah kena batang hidung, suruh Eliza cuti, kalau kena pada BN .. lom apa apa siasatan korang suruh letak jawatan..

Pada pandangan peribadi aku la.. sebenarnya Anwar ibrahim ini lah perosak pemikiran Melayu alaf baru..

semasa dia ditahan ISA.. rakyat hidup aman damai tanpa kecelaruan pemikiran.

Salah Pak Lah.. Tun dah bagi tau jgn lepaskan anwar..bahaya pada rakyat.. Ternyata benar..

Anonymous said...

Anwar Ibrahim adalah NABI bagi PAS, PKR dan DAP. Apa dia cakap semua betul. Hujan turun pun Anwar akan kata konspirasi BN dan PKR akan mengiakannya. Orang PAS dah tukar Quran, depa tak pakai Quran sebenar tapi cakap Anwar Ibrahim adalah Quran bagi mereka.

Anonymous said...

melayu punya bersunat.. pOWER woo!!

Terongpipit said...

Bukan "melayu punya bersunat.. pOWER woo!!" TAPI iman seorang Melayu Islam telah tergadai oleh tundun amoi yang lebih tua darinya!

Anonymous said...

hidup najib!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1