**BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....BARISAN NASIONAL - UNTUK KESEJAHTERAAN BAGAN PINANG.....


DAP.....PILIHAN BIJAK

LEE KUAN YEW.....BAGUS

Sunday, February 22, 2009

RAFIDAH vs SHAHRIZAT

Semenjak semalam beberapa sms saya terima daripada rakan-rakan bloger dan aktivis wanita UMNO yang bertanyakan kenapa tiada ulasan daripada saya berkenaan pertandingan diantara Tan Seri Rafidah dan Datuk Seri Shahrizat bagi merebut jawatan Ketua Wanita UMNO Malaysia.

Jawapan saya senang, saya adalah bloger yang membawa bendera parti. Tugas utama saya adalah untuk menyerang pakatan rakyat dan bukannya untuk mengulas pertandingan sesama sendiri.

Bagi saya kedua-dua pemimpin ini banyak jasanya kepada parti. Kedua-duanya saya sayang. Tetapi bagi memenuhi kehendak demokrosi kita perlu menghormati pertandingan ini.

Yang penting sesiapa sahaja yang menang perlu memulihkan perpaduan dalam pergerakan wanita kerana tanpanya Wanita ibarat kehausan dan kehabisan kekuatan.

Selebihnya kita serahkan kepada kematangan perwakilan untuk membuat pilihan. Selagi kempen dijalankan secara berhemah dan tertib ianya tidak akan memecahbelahkan pergerakan wanita.

1 comment:

Tai said...

ya betul dan saya sokong pendapat encik.